Ett erkännande..


Det är bara att erkänna, jag är urusel på att blogga! Men skam den som ger sig.

Idag har vi varit på babysång, Elsa och jag. Efter det blev det en snabb lunch hemma med Erik innan dagishämtning. Efter dagis blev det lek hos Rebecka och barnen, lite (jätte) trött Jolin blev väldigt sur/ledsen när vi skulle städa med det gick över snabbt. Väl hemma blev det tjat om pappa som jobbar kväll, men hon somnade till slut.

Elsa är lite snorig och hängig men håller humöret uppe, mycket tutte och lite lek. Vi har fortfarande inte fått någon tid till audionomen eller till Huddinge för hennes kotor. Den närmsta bokade tiden är 30 sept för hjärtat så det känns skönt =)

Nästa vecka börjar barn rytmiken för Jolin och jag ska gå en basutbildning 4 tisdagsförmiddagar i rad hos hörselcentrum. Jag ska även börja i en mamma grupp för omföderskor, det ska bli kul att träffa lite andra mammor.

Nej, nu vill jag ha te! Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0