Ojoj vad länge sen sist...

Hej ni som läser!
Jag ska försöka bli bättre på att blogga. Men vad mycket det har varit med RS-virus, hemsjukvård och sondmatning!

Det senaste som har hänt är att vi varit på Dysmeliträff där vi disskuterade Elsas utredning och de har ännu inte kommit någonvart. Erik och jag fick lämna blod och en ny genetiker fick vi träffa som skulle komma med nya ideér då vår andra gått bet.. I övrigt så händer inte så mycket på den fronten fören i höst. På matfronten är det inte mycket bättre, Elsa äter Ellas kitchen och mini yoghurtar. I viss mån så går glass, bullar och kakor också ner. Och Falukorv.. Men nu väntar jag på att gastro ska höra av sig om en ny tid då Elsa ska få komma och äta där.

Jolin och Elsa har börjat leka mer tillsammans och Elsa fullkomligt ÄLSKAR gåstolen. Jag har precis tömt telefonen på bilder så snart kommer det in en del här eller på faceboken.

Nästa vecka är det 12 månaderskontroll för Elsa! Tänk att hon ska fylla 1 nu, det känns verkligen inte som det gått så lång tid sen hon föddes.

Nä, nu är det dags att vara lite social med familjen.. Jolin tjatar om fika! Skriver snart igen!




Tjolahopp

Kommentarer
Postat av: veronica

Hej
Jag funderar på att starta ett bolag som syr upp kläder för barn med speciella behov tex dymeli, tänkte höra med dig vad tror du finns det efterfrågan på sådana kläder?? svara gärna via mailen. Tack på förhand.

2014-09-15 @ 21:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0